La familia

Good morning sunshines!
Vaknade tidigt idag, låg kvar i sängen och läste tidningen. Det är det bästa med att börja 11.30, man kan sova ut hur länge man vill, utan att behöva vakna till mobilens jobbiga vakna upp-signal. Nu har ju jag i och för sig världens mysigaste låt, Naruoto med Wind, helt underbar, men ändå. Att slippa vända sig om i sängen för att trycka på en knapp är ju så skönt :) Det bästa är att vakna av att älsklingen kommer in och ger mig en puss innan han går till jobbet. Då mår man bra hela dagen :)

Tänkte ge er en liten presentation av min familj. Jag menar, dom är ju en stor del av mitt liv.

Här har vi John, min älskade fästman och sambo som är som min vän lika väl som min pojkvän. Helt underbar!




Min lillasyster Ida och min bästa vän! Kan knappt bärga mig tills du flyttar hem igen! Saknar dig hela tiden!




Storasyster Rebecca, har varit min förebild livet igenom.




Älskade Nikita, min systerdotter. Är så hopplöst kär i henne!




Mamma, som alltid kämpar på och aldrig glömmer bort oss, som alltid ställer upp, vad det än handlar om.




Och pappa, som är som en pappa ska vara! Inte som någon annan pappa då alltså ;-)




Där har ni dom, mina älskade familjemedlemmar.

Nu ska jag börja fixa mig för jobbet. Ha en fin dag!

Puss, S



Kommentarer
Postat av: martina

haha tur att du finns:) så du inte låter mig vara ensam:)

2009-05-13 @ 15:38:57
URL: http://minisch.blogg.se/
Postat av: Ida

Åhh din sötis Sandra! Du e min bästa vän me, å snart, snart ska vi vara med varandra igen!! Wohoo!

2009-05-15 @ 13:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0