Shopping och födelsedagsfest!

Lördagen började med en välförtjänt shoppingrunda i stan :) Längesen jag handlade grejer till mig själv, roligt var det!


Skålar från Indiska, lite smink, världens snyggaste dojjor just nu och en smart BH som man kan ha under linnen och klänningar som inte är halterneck eller har "vanligt" utseende.


Söt klänning från Gina som jag tänkte ha på midsommarafton.

Senare drog vi till Grimmared på fest. Sara och Therese har fyllt 22, så det blev kombinerad fest med massa nytt folk. Och jag ska berätta en himla lustig grej. För några år sedan fick vi reda på att vi har en till moster som min mormor och morfar adopterade bort när hon föddes (anledningen som jag har hört var att mormor och morfar hade det väldigt dåligt ställt efter att ha två små barn, och därför tog beslutet att adoptera bort henne). När först mormor och sedan morfar dog, tog hon (Ann-Charlotte) kontakt med sina syskon, alltså min mamma och hennes syster och bror. Hon hade tidigare sökt upp min morfar, men han hade inte velat veta av henne. Det kan man kanske i och för sig förstå, man adopterar ju inte bort sitt barn utan anledning. I alla fall, detta fick ju jag reda på samtidigt som mamma. Men det lustiga var att igår på festen träffade jag en av mina "nya" kusiner, alltså min "nya" mosters dotter. Skitkonstigt! Och vi hade ju aldrig vetat att vi var kusiner om inte Ida hade känt igen henne. (Ida, mamma och Rebecca var och hälsade på henne i samband med att det uppdagades att det fanns en till moster i våra liv). Så vi hade jättemycket att prata om! Vi bestämde att jag, Rebecca och Ida ska träffa Sara (som hon heter) och hennes två systar för att snacka någon dag.

Lite bilder från kvällen..

Snygga tjejer!


Sara, min kusin :)


Bordsplacering


Frida :)


Jäkligt mycket skolfoto över det hela. Fast det var iofs meningen, hehe.


Söta Therese


Söta Sara


Skolfoto :D

Senare drog jag, Ida och Frida till stan. Hamnade på Dancing Dingo..


Austin Powers var där, yey!

Grym kväll, grym helg!

Imorgon är det dags för jobb igen, fast bara 4 dagar denna veckan. Fredag = midsommar! Längtar!

Puss och gonatt!

Kommentarer
Postat av: martina

jaa vi måste dit:D hihi..:D kommer bli så fin i klänningen:D

2009-06-15 @ 20:05:16
URL: http://minisch.blogg.se/
Postat av: Sandie

Tack söt :)

2009-06-15 @ 22:59:20
URL: http://sandielee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0