Träningsdags och tidig vecka

Tjohoo, jag börjar tidigt nästa vecka också! Tack alla kära arbetskamrater med svininfluensa! Nej, så illa är det nog inte. Men många är sjuka och lediga så då får jag fungera som ersättare. Perfekt!

Något jag ser fram emot är fredagen med allt vad den innebär. After Work i Trädgårsföreningen! Yes, fatta, jag får äta hur mycket mat jag vill, gratis! Och många ska med också, det var verkligen på tok för längesen jag umgicks med många från jobbet, samtidigt!

Nu ska jag dra till gymmet, träna lite mage, rumpa, lår. Yey!

Kommentarer
Postat av: martina

:( hade velat vara med.. men tror inte att jag orkar det alls.. fy så segt.. jag som aldrig är sjuk.. men men.. kanske kommer vet inte..



annars får du ta massa bilder så jag får de..:D



va snart en månad sen vi sågs!! inte helt ok..!



<3

2009-09-04 @ 14:50:10
URL: http://minisch.blogg.se/
Postat av: Sara Toll

Hej!

Hur är läget med dig? Så du har en blogg, va trevligt.. Såg det på din facebook.. Grattis till förlovning, läste det på bloggen Kram Sara

2009-11-11 @ 16:27:20
URL: http://saratoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0