Underbar dag!

Har varit en sjukt bra dag idag! Började med springrundan i morse som gjorde gott för kroppen. Sedan åkte jag in till stan och träffade Anna. Shit, det var mycket att prata om, även fast jag kände igen min gamla bästis också :) Vi gick till Café Villekulla, men eftersom det är röd dag idag, var det stängt. Anna protesterade, eftersom dem ska ha öppet alla dagar, men men. Gick vidare och hamnade på Rosa Pantern istället. Där satt vi på uteserveringen och åt frukost.



Strosade runt i stan en stund efter det, väldigt trevligt att ses! (Och ser ni, jag har börjat mixtra med bilder! Lagom snyggt, men det blir bättre, jag måste ju få testa lite, hehe)

Sen åkte jag och handlade, och så kom Rebecca och Nikita och åt kyckling- och pastasallad.


Det är grymt att Nikki härmar Rebecca på bilderna. Typ är jättearg på en bild (då bråkar nog Rebecca med någon i telefonen..) och sen när hon tar en snus under ett samtal. Haha, mamma upp i dagen!

Sen åkte jag med dem in till stan, och drog till Marklandsgatan och hämtade våran bil och sitter nu och myser med mig själv :)

Mysig ledig dag, mer sånt!
Puss alla!
Sandra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0