Söta Carina

Martina ringde igår och sa att hennes mamma vill skicka iväg mig till ett varmt land, och dessutom betala resan dit! Tjohej, det hade jag ju gärna velat, om det inte stod ett arbete i vägen och förstörde allt. Martina vill åka utomlands, och tilläggas kan att det vill ju jag också! Och det är sjukt lockande att göra det, men nej nej, det går ju inte vägen tyvärr. Fuck. Skulle verkligen behövas nu känner jag, komma ifrån lite. Jaja, jag får väl nöja mig med Ystad. Ska dit i helgen, med mamma och systrar mi, och hälsa på mammas nya kille (haha, nej, han är inte ny, var bara tvungen att lägga in titeln på P3:s grymma program, onsdagar kl. 16.08 om ni vill lyssna. Jag måste för övrigt lyssna på den varje onsdag på jobbet, Andreas avgudar det radioprogrammet!)

Oj, måste dra till jobbet nu!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0