Onda drömmar

Vaknade kl. 6 i morse av världsångest. Drömde nåt asjobbig. Kommer inte ihåg vad, men fruktansvärt var det. Somnade om igen och vaknade 9. Har sovit i 10 timmar! Shit, bra jobbat där. Känner mig faktiskt utsövd för en gångs skull. Även fast jag sover 8 timmar varje natt, är jag aldrig pigg när jag vaknar. Skitjobbigt. Men äntligen får jag känna mig alert för en gångs skull.

Ikväll efter jobbet ska jag hem till Martina och dricka vin. Men bara lite, mamma kommer och hämtar mig kl. 7.30 imon bitti, så lite frisk i huvudet måste jag vara. Men jag förtjänar ett glas vin, det var längesen nu! Jag och Martina snackade lite planer igår. Midsommar, långt kvar, men vadå, det gäller ju att vara förberedd :) Tjolöholm, va sägs? Jag är på!

Men som sagt, Ystad imon då, så jag återkommer efter helgens slut!

Ha en grym helg människor!
Pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0