Grill

Jobbdagen började ganska knasigt. En tjock tant på typ 150 kg drog ner sina big mama-trosor, blottade sina lår, särade på benen och började kissa, precis utanför jobbet. Och det var inte det att hon satte sig ner som flickor brukar göra när dom kissar utomhus, hon stod upp! Och så tittade hon sig omkring, inte speciellt generad, drog upp big mama-trosorna och gick iväg, som om ingenting hade hänt. Inte nog med det, senare på dagen kom det fram en gubbe och tjötade om att han hade halkat på nåt halt, och att vi borde ta bort "oljan eller glassen eller vad det nu var" som han så fint uttryckte det. "Ni måste ju gå upp tidigare på morgonen och fixa sånt här" sa han. Men herrejösses, vi börjar ju 5.30 på morgonen! Det kan inte vara så att det har spillts ut under dagen kanske? Sen visade det sig, som så många andra gånger, att han inte alls brydde sig om fläcken han hade fått på jackan. Han ville uppenbarligen bara flörta lite med en liten flicka som jag. Sen när jag inte orkade glo på hans putande mun gick jag därifrån, under tiden som han skrek "pussy, pussy" efter mig. Jävla alkoholistgubbe.
Nåja, gladare blev jag när det kom fram två stiligt klädda studenter som frågade mig om jag ville köpa ett par örhängen (som egentligen kostar 99 kr) för 50 kr. Nej, sa jag, min plånbok vill det inte lika mycket som jag. Då frågade dem hur mycket jag var beredd att betala för dem. 30 spänn sa jag. Okej, deal. Jag fick dem för 30 kr.



Efter jobbet åkte jag och John till Rebecca och Daniel i Lerum. Vi grillade korv och kött och åt potatisgratäng á la Daniel. 12 vitlöksklyftor, thats the shit, man!












Mysig kväll, och nu ska jag ha en mysig natt med min baby!

Sov sött!
Puss, S

Kommentarer
Postat av: martina

fina örhängenn du köpte:D

2009-05-17 @ 20:49:39
URL: http://minisch.blogg.se/
Postat av: Sandie

Ja visst va dom?

2009-05-17 @ 21:00:20
URL: http://sandielee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0