Eurovison

Har vart en bra dag idag. Skönt väder, och det var min och Andreas tur att gå med vagnarna (för er som inte vet jobbar jag som gaturenhållare över sommaren), därför är det himla skönt att det är bra väder ute. Jag passar på att sola mig lite under tiden, kan ju inte vara helt kritvit inför bikinisäsongen, hehe.

Efter jobbet kom Rebecca och hämtade mig. Vi tankade bilen (Reb hade väldigt svårt att få upp tanklocket av någon konstig anledning, men lägligt nog ringde Daniel och gav henne en hjälpande hand) och åkte hem till oss och kollade på semin på Eurovision med Martina. Sverige gick vidare, men nej, inte Vitryssland, som jag vill ska vinna hela skiten. Fuck. Men men, får väl hålla på Sverige på lördag i alla fall då. Det kan nog gå vägen, kanske, ingen aning om hur folk röstar. Men en sak vet jag, och det är att Turkiets bidrag kommer att bli en jäkla partyhit i sommar! Jävlar, vad det ska skakas rumpa till den låten! Yey!

Nu är det läggdags, sov gott mina söta!

Puss, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0