Nersprutad på Andra Långgatan

Yes, var på Björn Rosenström i fredags. Grym som fan, som alltid. Det dumma är att det fortfarande piper i mina öron. Jag brukar alltid ha öronproppar på konserter, men inte då. Skitdumt, orka med tinnitus.. Det går säkert över, hoppas det. När jag hör ordet tinnitus tänker jag alltid på en film som vi såg i skolan. Den var tecknad har jag för mig, och det är en bild på ett öra där flimmerhåren har gått av på mitten. Nu när det piper i mina öron ser jag den filmen i mitt huvud, och hoppas på att flimmerhåren läker ihop igen. Knasigt.





Efteråt drog vi vidare till Dancing Dingo.. Asroligt att Therese kom också :) Sen kom Nisse och hans polare också.

Ses snart igen Björn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0