Jackson är död!

Jaa, så är det, Michael Jackson har avlidit. Jag hade ingen relation till honom alls, har lyssnat lite på honom under åren givetvis, men inte mer än så. Ändå är det tragiskt på något sätt. Jag vill inte verka blödig, men han var faktiskt en stjärna. Han verkade vara sig själv hela tiden. Han var en pojke i en vuxen mans kropp.

Anyway, igår var jag och mamma uppe på Ramberget. Vi skulle grilla, men precis som i Slottsskogen häromdan ville inte grillen tändas. Jäla skitgrillar alltså! Så köp aldrig Skogens grill från Willys eller Gastro (tror jag den hette) från Hemköp för dom fungerar inte. Det kan ju inte bero på mig precis. Man behöver ju inte vara ett ljushuvud för att kunna tända en engångsgrill. Eller? :) Hädanefter ska jag köpa grill på Lidl, de har grillar som fungerar.










Vi tog en bild som vi ska ta om om sisådär 30 år, som Johns föräldrar
gjorde. Vi har några ledstjärnor i bakgrunden, som Eriksbergs-kranen.
(Det ser dessutom ut som att vi lutar oss mot en vägg)







Idag är det fredag! Vad händer ikväll människor? Jag är öppen för förslag..

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0