Grill gånger två

I tisdags grillade jag och Martina på Ramberget. Från början var det tänkt att vi skulle bada (eller aa, i alla fall jag som inte har badat någon gång i år. Skäms!) Men när arbetsdagen var över tyckte jag att det var alldeles för kallt för ett premiärdopp, så vi beslutade oss för att grilla istället. Vi besteg Ramberget och slog oss ner på en filt på toppen. Där var det några som hade placerat nåt slags parabolliknande föremål som var kopplat till deras bil en bit därifrån. Vad tusan var det? Vi tänkte att det nog var några från Svenska ufoföreningen som letade efter aliens.

Igår grillade vi igen, jag, Ola och John. I Slottsskogen denna gång. Eller nja, vi tänkte grilla, men engångsgrillen ville inte göra sitt jobb, så vi fick äta rå korv med bröd. Men det dög för stunden. Jag var hungrig.

Vi använde grillen som askfat istället.

Jag ska börja med dagens citat på min blogg. Jag har människor omkring mig som säger så roliga saker.

Gårdagens citat:
"Jag har beställt tid hos en klipperia"
/Christian i bilen på väg ut efter rast

Nu ska jag dra mig till jobbet, sola lungt, använd mer solkräm än nödvändigt, det är lika bra.

Puss

Kommentarer
Postat av: martina

Tänkt stå på bron iallafall:D

2009-06-25 @ 19:26:16
Postat av: Sandie

Aa okej :)

2009-06-26 @ 09:20:57
URL: http://sandielee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0