Öland och andra visiter

I torsdags bar det av till Öland Roots. Efter flera dagars längtande var det äntligen dags. Vi knödde in oss i bilen och åkte fem timmar innan vi nådde landet av öl. Och så fruktansvärt härligt det var då! Första dagen var det häng på stranden. På fredagen kom Martina, Fredrik och Fredric och joinade oss. Det var sjukt kul att träffa alla från förra årets festival också. Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder för tillfället. Min kamera gillade inte alls att ligga i ett litet fack i tältet under två timmars regnande. Nu vill den inte starta, vilket stör mig enormt. Den är ju inte så gammal, och den är hur grym som helst. Ska lämna in den och se om det går att fixa.

Jag och John var i Ystad innan besöket på Öland. Det var jättemysigt. Vi bodde på ett hotell mitt i stan, var ute och käkade på kvällen. Dagen efter träffade vi Kjell, som ju är ystadbo, så han fick visa runt oss lite. Vi var bland annat och kollade på Ales stenar och åt sillburgare nere vid hamnen. Lovely!

Min enda semestervecka gick alldeles för fort, men jag fick gjort några utflykter i alla fall. 

Nu är jag precis hemkommen från Rumpan Bar. Käkade asagod mat där med Ida. Det var hennes födelsedagspresent från mig, fast den kom tre månader för sent. Men bättre sent än aldrig som man brukar säga. 

Hej hej :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0