Gbgs kulturkalas och kunglig förlovning

Nu var det dags för Götets största fest! Börjar idag och slutar på söndag. Jag ska in en sväng ikväll tänkte jag. Från början var det tänkt att jag skulle stuckit till Trädgår´n och kollat på Joey Fever och Safari Sound, men bossen på jobbet talade vänligt men bestämt om för oss att vi börjar 04.00 imorgon. Jävla kulturkalas. Nej, men det är rätt så lungt, jag kommer ju sluta kl. 12 tydligen. Inte dåligt då. Dessutom ska jag vara ledig på fredag eftersom jag har jobbat för många dagar i streck, så vafan, upp tidigt några dagar är väl inga problem.

Och hör och häpna, prinsessan Madeleine ska förlova sig! Har ingen aning om vem hennes pojkvän, tillika fästman, är, men orka sätta in en nyhetssändning för en kunglig förlovnings skull! Varför kunde dem inte TV-sänt min och Johns förlovning lika väl? Hm, okej, inte så värst intressant för omvärlden kanske, men en kunglig förlovning? Ytterst intressant! Not.

  (källa: dn.se)


Här är vår förlovning!

John 20/6-08 Din för evigt









 Åh, så underbart det var!!

Nu ska jag hoppa i duschen, känner mig som värsta sunkiga bruden, hihi.

Puss.


Kommentarer
Postat av: martina

tycker att eran är lite vilktig!!.. du är min lilla prinssesa!:) <3

2009-08-13 @ 11:05:57
URL: http://minisch.blogg.se/
Postat av: martina

oj.. lika skulle det vara, inte lite!:)

2009-08-13 @ 11:06:33
URL: http://minisch.blogg.se/
Postat av: Sandra

Söt du är gumman :) Men håller med dig, hihi.

2009-08-16 @ 19:30:30
URL: http://sandielee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0