Storm?

Det blåser sjukt mycket idag! Jag skulle nog kunna kalla det storm. Satte klockan på 3.30 inatt, körde mamma och Kjell till flygplatsen. Åh, jag är avundsjuk, vill också åka till Grekland! Jag funderade en kort sekund på om jag skulle dumpa bilen på Landvetters parkering och ta en sista minuten till Samos, och bo på deras hotell, haha. Men det gjorde jag inte. Jag kommer i alla fall sakna mamma. Fast det är ju bara en vecka, sen får jag träffa henne igen. Har fått i uppdrag att vattna hennes blommor ett par dar. Får se om jag klarar det, har ju fullt sjå med att komma ihåg min egna blommor. Jag är verkligen usel vad det gäller blommor! Antingen ger jag dom för mycket, eller så blir det för lite. Jag kan egentligen inte ha blommor på balkongen, jag kan ju inte sköta dom. Jag är värsta blomdödaren, haha. Stackars små blommor som får bo hos mig..

Har vart usel med springandet hittills denna veckan. Usch, ska jag klara en mil i augusti måste jag skärpa mig. Hinner inte springa idag, så nu ska jag träna lite hemma istället innan jobbet, med sit ups och armhävningar. Imon bitti blir det cykel och core på gymmet och så får jag springa på fredag morgon. Lite träning denna veckan alla fall :)

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Kusse



Ska du springa midnattsloppet?



Puss & kram

2009-05-27 @ 15:39:12
Postat av: Sandra

Jaa, det blir nog så ja.

2009-05-28 @ 15:37:10
URL: http://sandielee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0