Springrunda

Har vart ute och knipit rumpa nu. Sprungit alltså. Upp för Ramberget, ner igen och en liten runda till. En halvtimme fick räcka idag. Det är skitdåligt väder, regn hela tiden. Men jag har bestämt mig för att springa Midnattsloppet, så då får jag stå emot regn och rusk. Jag menar, det kan ju lika väl spöregna när loppet är liksom. Men nu verkar det faktiskt vara uppehåll. Så tråkigt att jobba när det är dåligt väder, finns ju ingenting att göra då. Men världen behöver lite regn om den ska överleva.

I helgen får jag träffa syster! Åh, älskade lilla syster! Snart flyttar du hem från Halmstad, tjohoo! Längtar!
Besöka Ystad ska jag göra i helgen också. Det ska bli skoj, har aldrig varit där. Och träffa Kjellan, det var längesen. Mammas kille alltså. Det är svårt, det där med distansförhållanden. Men om det blir som planerat flyttar Kjell till Göteborg. Det kan nog bli bra. Så får kanske mamma sig ett hus som hon har drömt om så länge också. Det är hon värd.

Ha en fin dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0