Snart helg!

Ännu en arbetsvecka är snart slut. Fan vad härligt, veckorna går så himla fort! Nu håller jag på att tvätta, typ det man hinner med när man börjar som man gör. Men det behövs ju det också. Sen blir det jobbet, soligt idag också, göttans. Och efter jobbet blir det grillning hos Rebecca och Daniel. Mys mys! Kött och korv och potatisgratäng, mmm!

Hittade lite gamla bilder från jobbet i somras på mobilen, fan vad kul det var, varför får jag inte jobba med mina grymma gamla arbetskamrater? Men men, det är så när det ska sparas, alla får tyvärr inte komma tillbaka. Men man kan ju kolla på bilderna och minnas i alla fall :)


Martina på Masthuggstorget.


Martina, Olof, Christian och Marcus i Trädgårdsföreningen. Vi fick ett litet specialuppdrag, haha.


Konstverk i Kungsparken.


Rädd för sars?


Pålle


Hyppeln i Bältespännarparken.


Jag i bilen på väg nånstanns. Fikarast kanske? ;-)


I Slottskogen 1 maj hittade jag dessa läckerheter. Känner ni inte hur det vattnas i munnen?


Världens snyggaste bil!

Så har jag det på jobbet en vanlig dag. Nu är det dags att dra dit!

Puss, S



Kommentarer
Postat av: Anonym

helot ok.. tror inte det var någon dom missade..

hahah vilka bidler:D måste ha dom:d

2009-05-15 @ 16:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0