Morgonträning is the shit!

Tränade tidigt idag, 7.00. Sprang ner till gymmet, cyklade och körde core. Vi var bara 4 personer, Martina, jag saknade dig där! Men skönt var det i alla fall. Nu har jag precis ätit frukost, ska checka lite grejer innan jag drar till jobbet om en timme eller så. Det är så konstigt, när passet är klart, och det kommer en lugnt låt för streching, så blir jag gråtfärdig ibland. När instruktören säger att "du är bäst, ha alltid tid för dig själv, känn dig bra" så känner jag mig bra. Som den bästa människan i världen. Och då blir jag gråtfärdig. Knasigt, jaa kanske, men så är det. Men jag tror att det är så, man ska känna sig stolt över det man presterar, inte bara träningsmässigt, utan i allt man gör. Så jag tycker att alla ska stanna upp och tänka till någon gång om dagen, och känna att man gör något bra. Då mår man så mycket bättre!

Idag ska jag hem till Martina tror jag, kolla på andra semifinalen i av Eurovision. Jag har ingen favorit än så länge, men det lär väl ändras ikväll. Gör inte så mycket om inte Sverige vinner hela skiten, för det tror jag nog inte att vi gör.

Martina, jag läste på din blogg om dina drömmar. Jag tror att jag vet vad du tänker på. Gör det bara! Du kommer att ångra dig om du inte gör det, och du har egentligen ingenting att förlora!

Have a nice day
Puss, S

Kommentarer
Postat av: martina

Söt du är gumman! klart du är bäst i världen! tycker jag iallafall!:)



Hihi..försöker så gott jag kan att bli av med lägenheten, ska eventuellt lägga ut på blocket med..:)



vill ha med dig på mina planer egentligen ju..:) kanske till våren? då drar vi till ryssland*!

2009-05-14 @ 10:40:07
URL: http://minisch.blogg.se/
Postat av: Sandie

Ja, det är ju ganska långt kvar till våren, då hinner vi planera lite i alla fall. Men tycker fortfarande att du ska iväg nu också. Och sen när du kommer tillbaka drar vi till Rusia!

2009-05-14 @ 10:42:38
URL: http://sandielee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0