Grattis farmor!

Igår var jag inne i Slottsskogen och kollade på alla tusen och åter tusen som sprang Göteborgsvarvet. Hurtigbullarna fick mig att tänka på min fruktansvärt dåliga form, så nu ska jag ladda inför Midnattsloppet som jag tror att jag ska springa den 22 augusti. Så nu måste jag springa, springa, springa för att få tillbaka min goda kondition. Den finns nog där någonstanns, djupt inne i min kropp. Ska bara leta lite efter den så hittar jag den nog.

Linus och Charlotte sprang...


...och Bosse...


...och John, med chokladkaka och banan i högsta hugg!


Sen var det fest hos Ola!







Vi kollade på Eurovision, och vann gjorde denna lilla sötsaken från Norge!

Blev en lyckad kväll med utgång på Gossip. Sjukt packat, men roligt!

Idag fyller farmor 83. Grattis lilla farmor :) Var där och fikade innan idag. Farfar var ovanligt pigg, fastän han mest sitter tyst. Det är nog lika bra, han kan säga så förvirrande saker ibland. Lilla farfar!




Nikki tror att om man blundar riktigt ordentligt, så syns man inte. Bra tänkt där!


Hon ville krama sin morfar när han skulle gå. Sötunge!


Sjukt läskig docka!


Jag och baby!

Nu har Nisse vart här. Vi checkade Parlamentet och Morgan Pålsson - Världsreporten. Inte lika bra som Hipp Hipp-serien, men duger gör den allt.

Take care people!
Puss, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0