Dessa jäkla räkningar!

Har suttit större delen av morgonen med att betala räkningar. Shit, dom var inte få denna månaden! Fast på nåt konstigt vänster har jag ändå lyckats spara 10 000 kr. Och mer kan det bli eftersom jag inte har fått lönen för de tio dagarna jag jobbade i april. Känns rätt bra!

Igår var jag hos Martina. Vi lagade jättegod pastasås och avnjöt det hela med en god drink (kokoslikör med cola, mums!)


Martina fixar och donar.


Mums!





Ser lagom gott ut här, haha.


Martina, var så söt, hon vet att jag har noja på automattuggummi,
så hon hade köpt en hel radda till mig! Gullunge!

Mysig kväll!

Imorse var vi och tränade cykel och core, gött som fan när det är helt tomt på gymmet.

Nu ska jag sticka till jobbet.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0