Tack!...

...för att du tog hand om mig ikväll Martina! Min ångest dämpades totalt när jag var hos dig.

Och så hittade jag min efterlängtade nyckel. Jag hade lagt den på engångsgrillen som låg på pallen i hallen (sa jag inte att jag alltid lägger nyckeln på pallen efter att ha varit ute och sprungit?) Grillen hade jag lagt in i garderoben utan att lägga märke till nyckeln. Där dämpades min ångest en smula. Sen åkte jag till Martina. Där krympte ångesten till en liten boll. Hon hade köpt frukt och vin som vi glufsade i oss till Allsång på Skansen. Min ängel! Så nu mår jag plötsligt mycket bättre i sinnet.

Ska krypa i sängen nu, vädrar totalt för att minska hettan i sovrummet. Får se om det hjälper.

Puss och gonatt :)

Kommentarer
Postat av: martina

Min lilla baby! du är finast i världen!

2009-07-04 @ 12:45:59
URL: http://minisch.blogg.se/
Postat av: Sandra

:)

2009-07-05 @ 21:19:16
URL: http://sandielee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0