Sandra - blomdödaren

Våra fina blommor planterade av min svärmor, omplanterade av mig själv, håller på att mista livet. Tror jag i alla fall. Häromdan gjorde jag en omplantering som skulle förenkla livet för mig (trodde jag). Jag la plast i botten på krukorna, eftersom flera av dem har hål i botten och eftersom golvet på balkongen lutar, så hamnar det mesta av vattnet på grannens balkong. Men nej, jag har vattnat alldeles för mycket, och nu hänger de stackars blommorna ännu mer än tidigare. Fast om jag väntar ett tag återfår de kanske sin glans.

Jag har varit och tränat nu. Som alltid efter träningen känner jag mig duktig. Det är bra.

Alex, hur gick det på arbetsintervjun? Har de hört av sig?

Biggels bad mig just på msn att berätta nåt kul. Hmmm, vad är kul? Finns massa saker som är kul, men just nu? Nja, vet inte. Att Siri kommer hem på måndag kanske? Det är roligt.

Nåväl, ska ta mig en varm dusch nu och lyssna på när mina grannar bråkar.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: martina

har du inga gröna fingrar stumpan lilla??



haha inte jag heller, trots min utbildning hhaha!:)

2009-06-04 @ 11:18:38
URL: http://minisch.blogg.se/
Postat av: Sandie

Neej, jag har ju tyvärr inte det..

2009-06-04 @ 15:15:50
URL: http://sandielee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0