Mysig frukost och mysig kväll

Träffade Henke i stan, käkade frukost på Fröken Olsson.



Det var fina grejer det, frukost deluxe bestående av halv fralla, yoghurt med hallon, kaffe och färskpressad juice. Gottit :) Henkes frukost bestod av en chokladmuffins och dubbel espresso, hehe.

Stack till jobbet, gick la bra där, men är fortfarande irriterad över saker som handlar om jobbet. Orkar inte dra det här, men en del saker har sagts som jag stör mig enormt på... Men orka liksom...

Ida hämtade mig efter jobbet, drog till Lerum och käkade baguette hos Rebecca och Daniel. Rebecca mådde bra idag i alla fall, hon fick i sig mandel från en bulle igår och fick åka till akuten. Men det var tydligen inte så värst farligt. Tur det!

Nej, nu ska jag sova, upp och träna kl. 7 imorgon.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0