Keeper of my key??

Skulle egentligen har gått och lagt mig för längesen. Börjar 5.30 imorgon, vilket innebär att jag måste gå upp 04.15 för att hinna med första vagnen som går 4.41. Yey. Men jag kan inte sova när det är 100 grader i lägenheten och typ solsken fortfarande. Nej, det var inte sant. Men det är fortfarande ljust ute. Dessutom kan jag inte hitta min nyckel. Jag var ute och sprang i morse, och då tar jag alltid bort ena nyckeln från knippan och lägger i skon. När jag kommer hem lägger jag den alltid på pallen i hallen. När jag skulle gå till jobbet i morse låste jag bara överlåset eftersom jag inte hade tid att leta efter nyckeln. Men hur dumt var inte det? När jag kom hem gick det upp för mig att man måste ha underlåsnyckeln för att öppna porten. Portkoden har sedan länge slutat att fungera. Så jag fick ringa på andras porttelefon. Men ingen vill ju öppna, med rädsla för inbrott eller nåt. Till slut kom det ut en man på balkongen och frågade om jag ville in. Nej, jag står bara här och ringer på för att jag tycker det är kul. Pucko. Så in kom jag i alla fall, men nu kan jag inte hitta nyckeln. Dammsög i morse, så jag rotade igenom dammsugarpåsen i hopp om att finna den förlorade ägodelen. Men nej. På kuppen blev jag dammallergiker också. Men jag hittade en grej till Johns inlines som jag trodde att jag hade slängt. Nåt bra fick jag ut av att sprida damm på det rena golvet i alla fall. Anyway, jag har säkert lagt den på nåt konstigt stället, typ i kylen. Jag håller på att bli senil. Satan.

Dessutom har jag haft en tung sten över mitt bröst idag. Vad är det med mig? Jag känner tomhet. Hallå, fyll hålet då! Äsch, jag vet inte vad det är med mig. Nu måste jag i alla fall sova, om jag ska orka ta mig ur sängen (som för övrig känns väldigt tom nu när John inte är hemma).

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0