Illa...

Mår så illa idag. Tror det är efterdyningar från baksmällan igår. Det var nog en av de värsta baksmällorna jag har haft tror jag. Mår aldrig dåligt dagen efter nu för tiden, men igår var det illa...

Fast det var nog värt det, hade skitskoj hos Hiromi och på Modesty efter.










Hahaha, Martina hamnade i badkaret..


Limbo på Modesty..


Nice kväll :)

Igår blev det slappdag med film, Jag hade i alla fall tur med vädret - igen. Kan nog inte rekommendera någon att se den, den var helt värdelös faktiskt.

Jag och John testade en träningsövning från boken Parträna med Paolo Roberto, som John fick av Ida och Johan.



Haha, snyggt!

Ha det bra hej!

Kommentarer
Postat av: martina

vaa! oj de minns jag inte alls! inte limbon på modesty heller!

2009-06-08 @ 17:45:15
URL: http://minisch.blogg.se/
Postat av: Sandie

Haha, nej, jag insåg att jag inte kommer ihåg allt heller när jag kollar dina bilder, haha

2009-06-09 @ 08:57:00
URL: http://sandielee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0