Gravid?

Dagens status: Mår ungefär lika illa som igår. Fattar inte, kan ju inte vara bakis fortfarande? Eller? Hm, nej. En annan förklaring kan ju vara att jag är gravid. Hm, nej, inte det heller. Ne, är väl bara allmänt illamående.

Anyway, har precis kommit hem efter en springrunda. Trodde att jag såg Martina komma gåendes i lördagens outfit, var sjukt likt! Men det var en annan brud som spatserade omkring.

Var hemma hos Siri hela kvällen igår. Det var sjukt kul att se henne efter fem månader! Hon har haft det jättebra, ingen aning om hur länge hon tänker stanna, men jag hoppas på en bra stund i alla fall :)


Veckans horoskop
KÄRLEK En fin vecka bör du ha nu i allt som rör kärleken. Dina vänner tycker om dig och nu kan du få ett förslag om att bli invald till en förtroendepost. Du är mycket omtyckt nu.
ARBETE/HÄLSA Håller du på med skrift och datorer så är det nog just du som nu kan få glädjande besked om arbetet. Du verkar vara i god kondition och din livskraft är av bästa sort.
EKONOMI Pengar i börsen bör man ha. Du kan komma att höra till dem som nu har lyckan att vinna en extra slant, bästa vinstchans ska vara genom spel på hästar eller hundar.
Lyckotal: 2, 10, 24, 29, 31, 35, 40
Bästa lyckotal: 31


Aa, så jag borde kanske satsa lite pengar på hästar denna veckan? Och bli rik.. Jaa, inte helt fel kanske..

Nu blir det lite frulle, puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0