Avsked

Jaha, då var maj månad redan slut.. Vart sjuttan tog den vägen?? Fast 1 juni, det känns rätt bra ändå. Det är ju nu sommaren ska träda in. Igår var det sjukt fint väder, idag är det lite lite sämre.

Var i Halmstad i helgen och hämtade hem Ida och hennes saker. Det var både roligt och sorgligt. Det blev ju ändå nån slags separation mellan Ida och Johan, Ida och Halmstad, och på nåt sätt mellan mig och Halmstad också. Nu har jag ingen koppling alls till Halmstad, ingen riktig anledning att åka dit. Men ändå, jag kommer säkert åka dit för att checka läget ibland. Det är ju ändå min lilla älskling vi talar om.

Lite bilder från helgen..


Ida och Therese på Utexpo.









Senare vankades det fest, och chillinötter :)



Karin, Ida och moi.



Haha, påssjuka!









Rebecca och Daniel :)



Efter krogen åt fyllesvinet hamburgare. Vi var tvugna att dokumentera då det
inte händer varje dag, hehe.


På söndagen chillade vi lite i solen, åt schnitzel, pommes och bearnaisessås, packade och åkte hem.

Hej då Halmstad!


Igår kom Ida hem till oss efter jobbet. Vi myste på Ramberget, massa folk däruppe. Mysigt var det!












Hittade denna mögelbiten i rödbetsburken (och ja, jag slängde
rödbetorna). Fan vad snuskigt, fattar inte att den burken har
stått så länge i kylen, haha. I vilket fall som helst ser det ut som
ett öra av valfri typ. Hundöra?


Nu ska jag väcka Ida, ska äta frukost och sen ut och handla lite.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: martina

haha va menar du med de;P



haft en bra dag på jobbet?



pöss

2009-06-03 @ 20:14:25
URL: http://minisch.blogg.se/
Postat av: martina

haha om det ändå vore så väl:P hehe nee.. den ena är 30 nåt, halv polare via gabriella.. den i mitten är sjukt gullig, men inte mer än så..:) snart blir det fest ! så du o jag kan parta loss!!:D:D

2009-06-04 @ 11:16:05
URL: http://minisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0